.

Wednesday, February 5, 2014

Starbucks Case Study

Internaţionalizarea Starbucks Autori: Echipa 3: & motherfucker;BRUTARU V MIHAELA ELENA & disgorge through ones eyelid;FLOROIU N ANDREEA AURELIA & red cent;TEODORESCU G R OCTAVIAN-TUDOR & talk through ones hat;TUDOR M ALEXANDRU Răspuns 1 : Strategiile de pătrundere pe pieţele internaţionale adoptate de Starbucks au fost societăţile mixte, licenţierea şi filialele deţinute în totalitate. Modalităţi de intrare pe piaţa: •Filiale •Societăţi mixte •Licenţe Filiale ( Canada) - Avantaje •Compania are control total asupra costurilor, tehnologilor, calităţii şi preţurilor practicate •Strategia funcţionează pe pieţe cu obiceiuri ale consumatorilor asemănătoare cu piaţa locala – vezi Canada. - Dezavantaje •Este cea mai scumpă variantă de a intra pe o piaţa (compani a suportă toate costurile) -Aceasta strategie a fost aplicata cu succes pe piaţa blaring Canada Societăţile mixte - Avantaje •Partenerul extern cunoaşte mai bine piaţa şi poate adapta oferta la specificul pieţei ( partenerul japonez a contribuit la succesul pe aceasta piaţa adaptând oferta Starbucks la obiceiurile asiaticilor) •Este o varianta mai ieftina de extindere pentru Starbucks downslopeât în cazul filialelor (o parte flutter riscuri şi costuri sunt preluate de partenerul local) -Dezavantaje •Starbucks pierde controlul drive asupra costurilor, tehnologiilor şi preţurilor practicate •Starbucks obţine venituri din profiturile totale şi din taxele de royalty, dar aceste venituri nu acoperă în unele cazuri cheltuielile cu trainingul angajaţilor şi cu promovarea produselor •Succesul depinde în mare măsura de parteneru l local • three-banded armadillo difer! enţe culturale în cadrul noii...If you want to get a broad essay, sound out it on our website: OrderEssay.net

If you want to get a full information about our service, visit our page: write my essay

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.