I.         VEZET?I ÃSSZEFOGLALÃ" A sugar pizza pie Pie grind (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepciójának vizsgálata során red deerészÃtettem a Társaság SWOT analÃzisét: A CPPF sikere az er?sségek közül egyértelm?en az étteremre koncentráló, piaci rést kihasználó, magas min?ségre törekv?, termékszakosodást választó megkülönböztet? (differenciáló) stratégiának köszönhet?, azon outlaw a stratégiai tervezés folyamata és az operatÃv m?ködés ? amint a szervezet gyengeségei mutatják ? nem problémamentes. A hiányosságok közül a legkritikusabbnak és emiatt a leggyorsabban megoldandó problémáknak a likviditási problémákat, a hatalom kultúrából és az autokratikus vezetési stÃlusból adódó rossz bels? kommunikációt, valamint a környezeti felmérések hiányát tartom. Vélunar excursion moduleényem szerint a wharfage által felvázolt ötletek a lehet?ségek kihasználásán alapulnak, és egyben a fenyegetésekre is választ adnak. Ãgy azok ésszer?ek, megalapozottak, támogatandók, de hangsúlyozni szükséges, hogy ezen ötletek kizáró remit a múlt hiányosságainak tudatos kijavÃtásával és a jöv?ben ezek újbóli elkö veterinarianésének elkerülésével válhatnak sikeres stratégiává. II.         BEVEZETÃS II.1.         A VIZSGÃLAT TÃRGYA Stephen Gee, a Norton Warburg Befektetési Társaság (a továbbiakban: NWI) befektetési szakért?jének felkérésére ·         elunar excursion moduleeztem és véleményeztem a Chicago pizza PIE Factory (CPPF) stratégiai és m?ködési koncepcióját ·         meghatároztam és véleményeztem Bob Payton vezet?i stÃlusát és felfogását ·         meghatároztam a CPPF jöv?beni stratégiai lehet?ségeit. II.2.         A VIZSGÃLATOT VÃGZ? SZEMÃLY A vizsgálatot Varga János (Tel: 302-5010/260 mellék) végezte. II.3.
        MÃ"DSZERTAN A vizsgálat a rendelkezésember bocsátott szekunder adatforrásokra épült. II.4.         A CPPF RÃVID BEMUTATÃSA A Chicago Pizza Tésztagyár chapiter of the United Kingdom legsikeresebb éttermeinek egyike. Tulajdonosa, az amerikai Bob Payton, aki korábban Chicagóban reklámügynökként dolgozott, 1977-ben nyitotta meg els? éttermét a Crown Passage-on, melyhez az NWI biztosÃtott pénzügyi támogatást. Az étterem gyorsan London egyik legnépszer?bb éttermévé vált, hamarosan nagy forgalmú és nyereséges lett. Két évvel kés?bb az étterem alapterülete már sz?knek bizonyult, Ãgy az átköltözött egy másik épületbe, egy jóval nagyobb alapterület? helyiségbe a Hannover Square-en. Csakúgy, mint a Crown Passage-on lév? étterem, ez is azonnali siker quint és hamarosan nagyon nyereséges... If you lack to get a sound essay, ordinate it on our website: Orderessay
If you want to get a full information about our service, visit our page: How it works.
No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.